Image Temporality
Time, Space and Visual Media
Lars C. Grabbe (Hrsg.), Patrick Rupert-Kruse (Hrsg.), Norbert M. Schmitz (Hrsg.)Band 3 von 3 in dieser Reihe
Gesellschaft, Politik & Medien
Paperback
208 Seiten
ISBN-13: 9783941310919
Verlag: Büchner-Verlag Eg
Erscheinungsdatum: 16.11.2017
Sprache: Englisch
Farbe: Nein
inkl. MwSt. / portofrei
Ihr eigenes Buch!
Werden Sie Autor*in mit BoD und erfüllen Sie sich den Traum vom eigenen Buch und E-Book.
Mehr erfahrenLars C. Grabbe (Hrsg.)
Dr. Lars C. Grabbe is professor for theory of perception, media and communication at the design-faculty of the University of Applied Sciences Münster / MSD - Münster School of Design (Germany).
Patrick Rupert-Kruse (Hrsg.)
Dr. Patrick Rupert-Kruse is professor for media theory and immersion studies at the media department of the University of Applied Sciences Kiel (Germany).
Norbert M. Schmitz (Hrsg.)
Dr. Norbert M. Schmitz is professor for aesthetics at muthsesius academy of fine arts and design in Kiel (Germany).
Es sind momentan noch keine Pressestimmen vorhanden.