Modern Metrics for Hospitality Management

Modern Metrics for Hospitality Management

The European Standard for Revenue and Yield Management - authorized by the European Centre for Revenue Management Education ECRME

Wilhelm K. Weber, Michael Kurz, Stan Josephi, Rob van Ginneken

ePUB

3,7 MB

DRM: hartes DRM

ISBN-13: 9783738691177

Verlag: Books on Demand

Erscheinungsdatum: 16.04.2015

Sprache: Englisch

Bewertung::
0%
19,99 €

inkl. MwSt.

sofort lieferbar als Download

Bitte beachten Sie, dass Sie dieses E-Book nicht auf einem Amazon Kindle lesen können, sondern ausschließlich auf Geräten mit einer Software, die epub-Dateien anzeigen kann. Mehr Informationen

Um dieses DRM-geschützte E-Book lesen zu können, müssen Sie eine Adobe ID besitzen und eine Lesesoftware verwenden, die Adobe DRM verarbeitet. Mehr Informationen

Ihr eigenes Buch!

Werden Sie Autor mit BoD und bringen Sie Ihr Buch und E-Book in den Buchhandel.

Mehr erfahren
The official publication for Revenue and Yield Management according to the European Standard (ECRME).
Featuring modern metrics such as: RevPAR, GOPPAR, RevPASH, RevPOLH, Occupancy Ratio, Average Rate, Cash Ratio, RoCE, ROI, and many more.
A MUST HAVE for Revenue and Hotel Managers.
Wilhelm K. Weber

Wilhelm K. Weber

Experienced Revenue and Yield Management Professional with strong skills as a lecturer and speaker.

Lecturer for Revenue Managent at Swiss Hotel Management School Lucerne SHL, SSTH Passugg, HTW Chur,

Partner at SHS Swiss Hospitality Solutions

Advisory Board Member European Centre for Revenue Management

Michael Kurz

Michael Kurz

Lecturer for Financial Managent and Accounting at Swiss Hotel Management School Lucerne SHL,

Stan Josephi

Stan Josephi

Senior Lecturer at the Academy of Hotel Management NHTV Breda, Doctoral candidate at Maastricht School of Management
Main Topic Revenue Management

Rob van Ginneken

Rob van Ginneken

Senior Lecturer at Academy of Hotel Management NHTV Breda. Main teaching and research interest: hotel management contracts, asset strategies, corporate governance in the hotel industry

Es sind momentan noch keine Pressestimmen vorhanden.

Eigene Bewertung schreiben
Bitte melden Sie sich hier an, um eine Bewertung abzugeben.