NEW WAYS OF REACHING OUT TO END USERS

NEW WAYS OF REACHING OUT TO END USERS

Retailing

Gurudutta Pradeep Japee

Paperback

160 Seiten

ISBN-13: 978-3-9548-9447-5

Verlag: Anchor Academic Publishing

Erscheinungsdatum: 10.05.2016

Sprache: Englisch

Farbe: Ja

Bewertung::
0%
69,99 €

inkl. MwSt. / portofrei

sofort verfügbar

Ihr eigenes Buch!

Werden Sie Autor mit BoD und bringen Sie Ihr Buch und E-Book in den Buchhandel.

Mehr erfahren
The author has highlighted important aspects of RETAILING. For the last ten years, retailing in India has been continuously expanding its horizons from a small haatdi, a filthy kirana store, to multi operational, well organised SUPERMARKETS. Today, the Indian retail industry is one the largest in the world and is estimated to be worth over 450 billion USD. Due to this rapid growth in Indian retailing, global giant retailers like WAL-MART, GAP, and TESCO are trying to penetrate the Indian market. This book is addressed to students enrolled for Marketing at undergraduate levels.
Gurudutta Pradeep Japee

Gurudutta Pradeep Japee

Es sind momentan noch keine Pressestimmen vorhanden.

Eigene Bewertung schreiben
Bitte melden Sie sich hier an, um eine Bewertung abzugeben.