Skip to the end of the images gallery Navigation umschalten
Skip to the beginning of the images gallery Navigation umschalten
Export Planning
A 10 - step approach
ePUB
10,8 MB
DRM: hartes DRM
ISBN-13: 9783732210732
Verlag: Books on Demand
Erscheinungsdatum: 09.10.2015
Sprache: Englisch
erhältlich als:
34,99 €
inkl. MwSt.
sofort verfügbar als Download
Bitte beachten Sie, dass Sie dieses E-Book nicht auf einem Amazon Kindle lesen können, sondern ausschließlich auf Geräten mit einer Software, die epub-Dateien anzeigen kann. Mehr Informationen
Um dieses DRM-geschützte E-Book lesen zu können, müssen Sie eine Adobe ID besitzen und eine Lesesoftware verwenden, die Adobe DRM verarbeitet. Mehr Informationen
Um dieses DRM-geschützte E-Book lesen zu können, müssen Sie eine Adobe ID besitzen und eine Lesesoftware verwenden, die Adobe DRM verarbeitet. Mehr Informationen
Ihr eigenes Buch!
Werden Sie Autor*in mit BoD und erfüllen Sie sich den Traum vom eigenen Buch und E-Book.
Mehr erfahrenThe purpose of this book is to show you how to plan and execute internationalisation within your firm. Export Planning explains a method, following a 10 – step approach, to create your international marketing plan
It will enable you to:
-Systematically select and plan the entry into new international markets;
-Enhance the chances of success through its integrated review of analysis and strategy with marketing, logistics, organisation and finance;
-Put together a sound line of reasoning from strategy to implementation.
This book provides you with:
-An Export Planning – Model: a framework to develop your International Marketing Plan;
-4 phases showing you how to set up an Export Policy, Export Audit, Export Plan and Export Roll-out;
-10 steps and 5P’s for export which can be used as a toolkit;
-A checklist to review whether you are ready for export;
“The secret of successful international trade can be found in applying the 4C’s of marketing and matching them with the 5P’s for export: product, performance, partners, people and perseverance.”
A book for practitioners and thinkers; students and managers.
It will enable you to:
-Systematically select and plan the entry into new international markets;
-Enhance the chances of success through its integrated review of analysis and strategy with marketing, logistics, organisation and finance;
-Put together a sound line of reasoning from strategy to implementation.
This book provides you with:
-An Export Planning – Model: a framework to develop your International Marketing Plan;
-4 phases showing you how to set up an Export Policy, Export Audit, Export Plan and Export Roll-out;
-10 steps and 5P’s for export which can be used as a toolkit;
-A checklist to review whether you are ready for export;
“The secret of successful international trade can be found in applying the 4C’s of marketing and matching them with the 5P’s for export: product, performance, partners, people and perseverance.”
A book for practitioners and thinkers; students and managers.
Eigene Bewertung schreiben
Es sind momentan noch keine Pressestimmen vorhanden.